1. Kas meie riideid on võimalik ka kuskil proovida?

Alates 04.01.2020 kahjuks pole võimalik meie showroomi enam külastada, kuna oleme kolimas ja hetkel ei ole teada, millal külastusvõimalust klientidele uuesti pakkuda saame.

3. Kas kogu meie kaup on kohe olemas ning tellitav läbi e-poe?

Jah, kogu meie kaup on tõepoolest kohapeal olemas ja kogu valik on välja toodud meie e-poes ning sotsiaalmeediakanalites

4. Kui mõni toode on väljamüüdud ja tuleb uuesti müüki, siis kuidas ma sellest teada saaksin?

Kui populaarsed tooted on väljamüüdud ja on uuesti saadaval, siis lisame informatsiooni enda e-poodi helerys.ee ja sotsiaalmeediakanalitesse.

5. Kui kiiresti tellimus minuni jõuab?

Kõik tellimused, mis on esitatud E-R enne kella 16.00 postitame samal päeval ja järgmiseks päevaks peaksid tellitud tooted soovitud pakiautomaati jõudma.

6. Kas e-poes on tooteid võimalik broneerida?

Tooteid e-poes broneerida ei ole võimalik.

7. Kui ostetud toode on mulle väike/suur või mingil muul põhjusel ei sobi mulle, siis kas ma saan selle tagastada?

Jah, teil on õigus ostetud toode 14-päeva jooksul tagastada. Vaata informatsiooni tagastamise kohta sektsioonist Tagastamistingimused. NB! Soodushinnaga tooteid ei ole võimalik tagastada!

8. Kuidas on võimalik tellitud toodet ümber vahetada, kui suurus ei sobi?

Toode tuleb tagastada koos tagastusvormiga sobivasse postipunkti ning teeme teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul tagastuse ning saate esitada uue tellimuse sobivale suurusele e-poe kaudu.

Kui te ei leidnud enda küsimusele siit sektsioonist vastust, siis palume teil kirjutada meile aadressile info@helerys.ee.